Bende öyleydim ama normaldede çok uyuyan biri degildm prilam sayesinde uyudum çok güzeldi bıraktığımda uykusuzluk yaptı ama ben normale bagladim zamanla düzeldi çok takmayın uykunuzu bolucek eylemlerde bulunmayın telefona bakmak gibi zamanla o alışkanlık oluyor ve hep kalkıyor buluyorsun kendini zaten gece tuvalet bitmiyor