merhaba herkese. bulantı için prilam kullananlara sorum, nasıl bıraktınız🤦🏽♀️ 22 haftalık oldum, bulantılarım azaldı artık çok şükür. prilamı her gece yatmadan 2 tane kullanıyordum. cuma gecesin de beri almıyorum, uyanınca hafif bulantım oluyor ama dayanılmayacak gibi değil. arkadaş bu ne biçim ilaçtır, bıraktıgım an uyku diye bi şey kalmıyor bende. 4 gecedir 3-4 saat uyku anca uyuyabiliyorum. sorun şu ki uykumu almış uyanıyorum. uykumu almış da olsam 3-4 saat beni tatmin etmiyor. önceki gün sabah 6 bucukta uyanmıştım. dün kendimi zorladım 12 de uyudum. 4 te hortladım. inatlaşmalı mıyım ben bu ilaçla ya 😣 zamanla normale döner mi uyku düzenim. çok istemiyorum 6-7 saat uyusam bile kâfi