Ozlm0916 Meryemlina04 28 haftalıkken 1350 ydi 29+4 olduk yarın kntrolmz var bakalim kac oldu minigim ❣👶 seninkide normal hızla alıyolar zaten 30 dan sonra
MissBus Minnakk63 hey maşallah bizimki 2 hafta önden gidiyor ona rağmen 30+2 bugün 1900 Grdı. Nasıl doğurcam diye düşünüyorum :) son 1 ayda 900 Gr almış 😭 kalan aylarda da 1 er kilo alsa 4 ü buluyor nasıl doğuracaz :)
MissBus Meryemlina04 bence çok normal. Haftalara göre bebek kilosu yazın Google’da tablolar oluyor. Benim 28+3 de 1560 Gr idi. 30+2 de 1903 Gr. Hep önden gidiyor 2 hafta civarı.
Kubraayy MissBus canım bnmde 28+4 1550 Gr dedi doktor iki hafta önden gidiyormuş gebelik şekerine bakcak biraz tedirgin oldum
Minnakk63 Padfoot sabah kahvaltısı bide akşam yemeği yiyorum fazla yemek yiyen biride değilim aslında
badeninannesiii Meryemlina04 Benim 27+3te 1077 gramdı doktor iyi dedi. Neye göre böyle bir yorum yapmış sasırdım
Smyye1B Meryemlina04 Bence gayet iyi😊 sadece yememiz içmemiz etki etse şişko bebeklerimiz olurdu hepimizin eminim 😊 genetik faktörlerde etki ediyor 🥰
MissBus Meryemlina04 gönlünüzü ferah tutun bebekler de bizim gibi nasıl minyon planlarımız ve yapılı planlarımız varda bu bebekllten başlıyor. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcROiyV_H0rmSi1KYE1sM44mFnYm1Ko6Pz89wQ&usqp=CAU Bak burada tablo var. Gayet normal kilosu.