Obirgebe Kızlar 24 haftalıgız baya hareketli bi bebişim var ama hareketleri hep aşada bildiğin aşağıya vuruyo sürekli hemde, birde sert vuruyo çok rahatsız ediyo sizde de durum böyle mi sanki dik bi şekilde duruyo ayaklarıyla sürekli aşağıya vuruyo😅😅
Deletedmom73711 Obirgebe 22 haftadayım al benden de o kadar, ben de diyorum ayakta mı duruyor bu çocuk sürekli vajinamı tekmeliyor ne varsa orada diye😂
ozumunannesi Obirgebe bizde 22 olduk bugün, geçen hafta artık inanılmaz hissetmeye başladım hep partiliyor durmuyor 😁 benim de dediğiniz gibi bazen aşağıda hissediyorum.
Hatice_gzr2505 Obirgebe kafası yukardadır ayakları aşagı inmiştir bende bugün gittim benimki 30+3 kafası yukarda dedi hele dedim durmadan aşagı vuruyor bir de elleriyle göbeğime benim oğlum da hep heraketli parmağını emerken yakaladı doktor bir de hıçkırması yokmu bitiyorum 😁😁
Bayancorek Obirgebe 24. haftadayız bizde , benimkinin hareketleri yukarı da ama aşırı hareketli. Yamuk yumuk oluyor karnım, eşimde bu şimdiden böyleyse ileride yandık diyor gözü korktu adamın. Laf atınca seslenince falan cevap verir gibi vuruyor ya çok komik. 😂🙈
Obirgebe Hatice_gzr2505 dr a ne zaman gitsek yan pozisyonda ama demek ki alan geniş şuan dolanıyo içerde 😅 çogu zaman hareketlerini aşagoda hissediyorum nadir yukarıdan vuruyor
Obirgebe Bayancorek iki kızım var onlarda sert hareket ederlerdi ama hiç bu kadar hareketli değillerdi bu aşırı hareketli hiç durmuyor 😅😅 cidden daha şimdi böylelerse ilerleyen haftalarda işimiz var 😅😅
43serife Obirgebe biz de 24 haftaligiz benim ki de çok hareketli şuan bile öyle aşağı çok baskı yapıyor acıtıyor bile sürekli tuvaletim geliyor ama benim mi baş aşağı pozisyondaymis kafası altta
Obirgebe 43serife o bende de var özellikle arada bi kasılmalarım oluyor ozaman sürekli tuvaletim varmış gibi oluyor 🥺
43serife Obirgebe oysa ki ikinci gebeliğim ama kasılma nasıl bişey anlayamıyor ama üzerinden 10 sene geçti ilkiyle
Aysimam7636 Obirgebe bizde yarın 24 haftalik oluyoruz benimki de masallah 🧿hc durmuyo ve sürekli aşağıya vuruyo sert bi şekilde aralarda yukarıya tekme atiyo dusunuyorm bu bebek nerde acaba🤣 ayakları mi aşağıda haftaya kontrolüm var ck heyecanlıyım ne kdar buyudu smdi minigimmm💞🥰
Obirgebe Aysimam7636 ozamn bizimkide normal çogu kişinin aynıymış 😁 bu haftadan snra büyüme atagına geçiyolar büyümüştür kuzucuk
Gmz-aykt Obirgebe ben ayaklarını göğüsun alt tarafında hissediyorum baş göbek deliği hizasında gibi hissediyorum çok değişik ☺️
Obirgebe 43serife karnın birden sertleşiyor anlıyosn zaten taş gibi oluyo belli bi süre sonra eski haline geliyo
Findik92227 Obirgebe nefesin de daralıyor mu ben ayaktayken karnıma dokunmasam bile nefesimin daralmasından anlıyorum kasılma olduğunu sizinde öyle mi
Oznrusk Ayy benimde öyle ya hele ki gece yatıcam tam uyucam o zaman başlıyor aşağı aşağı vuruyor bazen acıyor 😂