Ladess Sema58 37.haftayız.7kilo aldım 52 ile başladım59 um,şuan ,şükür bitiyor ,hem psikolojim bozulmadı hemde kendim de bebiş de iyi ,dr sen ne kdar yersen ye bebek zaten yararlılarınalır geris sana kalır ded hep iyi ki de demiş 🙏
asminko345 Sema58 52 kilo hamile kaldım 18 haftaya kadar 49 kiloya kadar düştüm 22 haftada gittiğimde 56 kilo olmuştum 24+1 de gittiğimde 54 kilo çıktım 😁 Yani yavaş yavaş kilo alıyorum
Cemrelif Sema58 inan kilo almak yerine vermek daha bile iyi. 31.haftadayım çoğu hamile yürüyemiyorum, çatladım, ağırlaştım derken bende bu şikayetler yok. Tabiki bebek büyüyor bunun verdiği bazı kısıtlamalar oluyor. Bebek ve sen sağlıklı isen gerisinin önemi yok
aysecigdem Sema58 canım bende 22+2 deyim ve 5 aydır hiç kilo almadım 70 kilo ile hamile kaldım zaten bu arada spor yapıyor musun Veya yürüyüş etkili oluyor bence
Cemrelif Sema58 valla 3 trimester girdim. 24’ten bu yana herkes alacaksın dedi durdu. Aldığım 2 kilo idi onuda 3 kg olarak geri verdim. Başta takılıyordum ama şimdi takılmıyorum. Önemli olan bebeğimin sağlıklı olması.
asminko345 Sema58 Her ikiside alıyorum birden veriyorum inşallah Doğuma kadar 65 olmayı düşünüyorum :) zayıf ve uzun boylu biriyim sanırım 65 kilo benim için ideal 😂
Sema58 Haticemustafa aynen bende oyle ayni haftada benle olan 5 -10 kilo arasi cok alan varr 3.tristmeter ne zaman basliyorr ki ?? 6.aydan sonra mi
Haticemustafa Sema58 evet cnm 7.8.9. Aylar 3. Trimestir oluyor işte o zaman istesende aliyorsun istemesende bide bebekde kilo alip agirlasmaya başlayınca sanki 15 20 kilo almis gibi hissediyosun kendinj
SafiyeAktas Sema58 yok cnm olmuyor masallah bebeğinin kilosuda sagligida yerinde bi skintimiz yok yani 😊
dileknazliay AyeglGzkaraKarabulut nasıl oluyor o yaa harika. Böylesini hiç duymamıştım. nasıl başardınız
AyeglGzkaraKarabulut dileknazliay ilk geneliğimdede çok zayıflamıştım ben ama onda bişemyiyemedim kustum doğuma gideceğim gün kustum çıktım o derecedeydi doğumdan sonra hiç görmediğim kilodaydım emzirme dönemindede hiç almadım emzirmeyi kesmce aldım bünye galiba
Haticemustafa Merveanneoluyor normal canm iste ayda 1 bucuk kilo falan ideal Bende oyle aliyorum Aylik bir bucuk 2 ye yakin 🙈🙈
Haticemustafa Merveanneoluyor iste oda doktordan doktora degisiyor cnm benmki nromal iste ideali 1 bucuk 2 falan dedi ayda Kimiside hayr cok diyor belli olmuyorki ne yapacağımızı sasirdik 😁
EmelBG Sema58 Benim eltim öyleydi ilk 4 ay kilo verdi hatta sonra ki ayşar aynı kiloyu geri aldı son ay bir kg vermiş öyle Doğum yaptı bebekte gayet sağlıklı 🎊