Bugün 40+2 dolmuştu hastaneye geldim 3 -4 cm acilmam vardı yatisim verdiler suni sancı takıldım sancılarım biraz başlayınca haber ver dediler hafif başladı deyince anestezi uzmanı geldi iğneyi yaptı biraz sonra acilmam 5 cm olmuştu suyumu patlatilar sonra bı 10 dk sancı hissettim epidural in süresi dolmuş 10 dk bekleyip tekrar verdiler sonra çok geçmeden tam açıklık olup dogurdm son anda bı baş dönmesi yaşadım o yani ıkınma hissini hissedemedim büyük tuvaletimi yapar gibi yaptım doğdu çok şükür darısı bekleyen isteyn herkesin başına ama kesinlikle önereceğim bir doğum şekli arkadaşlar 10 karda suni sancı takildi 12.50 de doğdu sormak istediğiniz birşey varsa crvaplarim