Duhankumsal tabi canım doğurdu Bile. Ablam adetine 7-8 gün kala yaptı erken gebelik testi. Çok silik çıktı. Kan testi verdi bişey çıkmadı. Doktor hamile değilsin dedi. Hatta o zaman boyun fıtığı sıkıntısı çekiyordu. Doktor MR falan çektirdi. Ama hamileymiş. Adet zamanını 3-4 gün geçmişti kan verdi tekrar. Değeri yükselmişti. Doğurdu bıdığımız şuan 3 yaşında 🥹🧿