Kevserkalender92 Sonundabende çok şükür gittim bugün değerim normal 2 den aşşaya düşmemesine dikkat edicez kontrol altında olucaz dedi 🙏
Bebisimannesi Bende gebelikte birlikte oluştu 25 kullanıyordum 50 ye çıkardı gebeliğin başından beri kullanıyorum 29. Haftadayim
Esssssss Ben 4 haftalık hamileyim tiroit in sınırda 2 hafta sonra kalp atışına gdiginde hatirlat bakalım ona göre ilaç başlayalım dedi. Ben şimdi sizden görüyorum bu kadar tehlikeli olduğunu özeleme mi gideyim sizce daha güzel ilgilensinler