Ben sigarayı içerken çok keyif aldığım için içiyordum. Üzgünken, arkadaşlarım içerken, molalarımda, ya da keyifli olduğum bi anda içmekten zevk alıyodum. Ama hamile olduğumu öğrendikten sonra içerken yine keyif aldım sonrasında vicdan azabı duymaya başladım. Her gün bugün hiç içmiycem diyip içiyordum. Bi tane içicem sadece diyodum 2-3 oluyodu. O anda aldığım keyif de sonrasında vicdan azabı çekeceğimi bildiğim için gitgide azaldı. Sigarayı Azaltarak bırakmayacağımı anladım. Önce sigara içerken yapmaktan keyif aldığım şeyleri bıraktım. Kahve içmek gibi. Arkadaşlarım içerken yanlarına gidip içmemeye başladım. Bi de insanlara bıraktığımı söyledim. Gizlice 1 tane içsem bile bıraktım dedim beni görünce laf edeceklerini hani bırakmıştın diyeceklerini bildiğim için de sigara içebileceğim ortamlar iyice azalmış oldu. İnsanlardan utandığım için içemiyordum. Öylece bırakmış oldum. Hala ara ara canım çekiyor doğumdan sonra içeceğimi biliyorum. Bi başlasam tekrar bırakamayacağımı biliyorum o yüzden paket almıyorum asla. Artık aklıma da gelmiyor. İnşallah bu yöntemler biraz yardım edebilir. Bu vicdan azabına değecek kadar keyif verici bir olay değil. Bebek doğduktan sonra istediğimiz kadar içebiliriz zaten.