Kocagoz88 Irnasatka diğer yerlerim önceden zaten harita gibi daha fazla catlarsa diye de çok korkuyorum
Bsr_5837 Tamamen genetik olduğuna inanmaya başladım bende 10 kılo aldım ama gram çatlak oluşmadı su zamana kadar 34. Haftadayız annem ve ablamda da hiç olmamış çatlak için yağ aldım birgün sürüp çekmeceye koydum 😂
BusePolat Bencede genetik bende 36 haftalık hamileyim 15 kg aldim çok şükür henüz bi çatlama yok 3 aydan beri ara sıra bebek yağı kullandım o kadar annemde hiç catlamamis
Gmzrmzn Irnasatka 32+4 3.5 kilo aldım ama belimin yanları popoma doğru ve bacaklarımın üstü hep Çatlak hemde ilk 3 ay hiç kilo almamama rağmen catladi
Gozanca Irnasatka ben bu hafta çatladım 37+2 kasiklarimda ve pisiminin üstü karnimda yok… bebek kanalda acilmam var baski yapiyor göbeğim hep asagidaydi.