bebekveannesiii Deletedmon00881 Hı iyi iyi pişik olmanı istemem cağnımm😍😆 Adana da kim var annenler mi
Deletedmon00881 bebekveannesiii gep gidek bacım 😂 beraber denizde çimerik, ben en çok anamlarda kalıyom kaynanamlara 2 gün tek yeter, kıymetimin bilinmediği yerde durmam😎
Deletedmon00881 gamzeminaaa bana kalsa öyle gezerim de işte Allah’tan korkuyom😂 Adanalılar bu dünyada yanıyor valla 🤣
Deletedmon00881 Habus aynen ahahahaaaa 🤣🤣 kız sıcakta olsa orda doğdum yollarına düşünce varana kadar ağlıyom hep kokusu başka 😢😢😢beni adanamdan ayıranlar utansın 😩
gamzeminaaa Deletedmon00881 2 günü az bilme bacım. 48 saat 🤭 az değil yani 48 saat🤗🤗🤗 çok sıcak başladı ona göre gel bacım.
Deletedmon00881 gamzeminaaa çocuklar okula gidiyor, tatil olur olmaz gelip kurban bayramını geçirip eve döneceğim canım 😍 Ağustos sıcağına kalmicam inşallah 🙏