Padfoot yine kizima sinek losyonu aldim 60 liraya şuan acaba bi tane yetermi diye düşündüm 2.yi alayim tatilde cok lazim oluyor dedim 75 lira olmus bugün 🤣
Yine ayni sekilde kizima havuz aldim 246 liraya cuma günü
Kargoya verilmis diye bildirim gelince girdim baktim ustune tikladim ayni urun 389 lira olmus 🤭🤭
Kisacasi indirim yok bindiirm var