Nnanaa Sevilllllllllllllllllllll zsten hep böyle zamanda olur benimde babam vefat ettiği zamana denk gelmişti.
Nnanaa Sevilllllllllllllllllllll maalesef vergi dairesine gidip anlaşma yapmanız lazım😪 toplam borcun belirli bir kısmını yatırınca yüzde 20 30 gibi bişeydi sanırım çok yıl geçti tam hatırlamıyorum ama anca öyle hacizi kaldırıyorlar
Sevilllllllllllllllllllll Nnanaa ya borç çok fazla onu ödeme durumun zaten yön çocuğumun şansı böyleymiş