Süpersinizzzz. Çok sevindim biyolog olmanıza. Ben maalesef bir şey tercih edemedim. Doktorum ilaçlarımı yazdı zaten. Güneş kremi olarak solante pregna kullanıyorum. Göğüs ve karın çatlağı olmasın diye hindistan cevizi yağı sürüyorum. Ama şampuanımı değiştiremedim. Önceden kendim yaptığım sabundan kullanıyordum ve çok rahattım. Ama taşınma ve hamilelik beraber gelince henüz fırsat bulamadım. Elidor kullanıyorum. Bir de işte paketli gıda tüketmiyorum. Dondurma yiyordum, ama içinde glikoz şurubunu görünce bugün ondan da tiksindim. Benim sormak istediğim size aslında etikette ne yazarsa almayalım?