Tusami doğumda ölümde tamamen bizim dışımızda Yaradanın tasarrufu.
O ruh üflenecekse bunu bozmaya kimsenin gücü yetmez.
Bende kimyasalda çok üzülmüştüm, insanız etkleniyoruz, sende benzer ruh halini yaşayacaksın ve zamanla daha iyi olacaksın moralmen.
Çok sürmeden tekrar çift çizgini görürsün inş. Hamle kalabliyorsun, bunu diğer Postunda da yazdım, yine olacak inş, betanı görünce bu duygusallıkla böyle hissetmen zor ama yaşayınca inş anlayacaksın.
Üzülme arkadaşım❤️