Minikfil Adeka bence var , ben de adetten 3 gün önce aynı markayla yapmıştım benim de bu şekilde çıkmıştu.Şuan 21 haftalık hamileyim , hayırlı olsun inşallah 👏🏻🥰
Nurozgenur Adeka Bende aynı marka ile test yapmıştım adetimden 7 gün önce aynı bu şekilde çıkmıştı şuan 14 haftalık hamileyim ama 4 gün erken döllenme olduğunu söylemisti doktorum.Tabi ki en garantisi kan testi.
Adeka feyza61 sen ve senin gibi insanlar illa böyle post post gezin keyif kaçırın 😂 başlık var dimi görüyorsun girme o zaman okey
Aysehsdmr HKclm yarın kan vericem ya böyle olmuyor kesin çıkar varsa bı gebeligimi de böyle hayal meyal öğrenmiştim 13 çıkmıştı inşallah vardir
anneolmakzoramagulusuyeter HKclm ben 10 11de pik gördüm 12de çatladı bugün adet günüm. Adetten 2 gün önce test yapmıştım ayın 21inde ama negatif çıktı erken mi yaptım sizce? Ne zaman yapmalıyım test?
HKclm anneolmakzoramagulusuyeter canim bende tam bilmiyorum ama ovulasyon aldigim sayfa yumurtlama gordukten 17 sonra test yapmami soyle ben de onu bekliyorum suan
FatmaNur_27 Adeka evet gebelik var canım bende aynı şekilde reglime bir hafta kala mide bulantısı sebebiyle yaptğmda böyle çıktı
SutlacimiYedimmiBen Adeka normal testte yapsam çıkarmı acaba bnmkide ovulasyondan bu yana 11 gün bu arada hayrli olsun gözünaydın 😀
Adeka SutlacimiYedimmiBen çok teşekkür ederim normal testle çıkar mı bilemedim inan şimdi bebce çıkmama ihtimali yüksek ama