De25 Ben yaptırdım bisey çıkmadı 3 3lü yü yaptırım yüksek riskli cıktı tam bir piskoloji bozma meselesi bence yaptırma ha sorun olduğunda aldırırım dersen yaptır ama biz düşünmediğimiz için gereksiz gördük
zamaneannesi80 Benim sonucum da bugün çıktı randevuma daha var acaba bu değer kaçlarda olmalı bilenler var mı