Gkcklc doğruluk payının %85 olduğunu doktorum söyledi ben kendimi eğer bir sıkıntı varsa doğumdan sonra yapılacaklar için hazırlamayı seçip yaptırdım bebeğim de bir sorun çıksa da Allahtan yani aldıracak değildim çok kişisel bir konu bu, bence hanımefendi fikir sormuş ona fikrimi söyledim herkes istediği açıdan düşünüp kendi ve bebeği için, iyi olan kararı verir