20 günlük anneyim, normal doğumu çok istiyordum sezaryen doğuma karşı aşırı bir önyargım vardı kendi sancılarımla 37+4 de suniyle destekleyip 6 saat boyunca suni sancı aldım. Ama korkutmak gibi olmasın bu tamamen kişisel ve bünyesel bir şey kendi sancım artı suni sancı ikisine birlikte dayanamadım 6 cm açılma oldu sadece ilerlemiyordu ve kızımın başı kanalda değildi başı basmıyordu ancak artık yorulmuştum patladım sancıdan kapattılar suniyi ve sezaryene aldılar, yanlış yönlendirme yapmak istemem tekrardan söylüyorum ancak normal doğum evet elbette çok iyi çok naturel bir yöntem ama sezaryeni de kötüleyenler vardı arkadaşlar gerçekten hiç korkulacak gibi değil dikiş evet dikkat etmeniz gerekiyor ancak ben ameliyattan 6 saat sonra yardımsız ayağa kalktım ertesi gün ayakta işimi görmeye hafif hafif başladım 3. Gün komple dimdik ayaktaydım. Ancak yanınızda mutlaka biri bulunsun yine de benim kimse yoktu yanımda eşimden başka, bununda psikolojik olarak beni etkilediğini düşünüyorum iyileşme açısından. Velhasılı kelam; normal doğumu denemeseydim keşke deneseydim derdim ancak olmadı yapamadım nasip değilmiş, nasibim sezaryenmiş ve kötü oldu diyemem asla eğer suni sancıya devam edelim ille de normal doğurucam deseydim kendime ciddi manada eziyet etmiş olacaktım çünkü kemiklerim kırılırcasına ağrım vardı bayılmak üzereydim, kendinizi şartlamayın sadece bunu önerebilirim size hayırlı doğumlar olsun inşAllah sağlıklı doğumlar dilerim ☺️🌸