Minikburun 37. Hafta gece 3 de ansızın suyum geldi 11.30 doğurdum. Aslında süreç hızlı ilerledi sancılarım çok hızlı bir şekilde 3 dk da 1 e düştü. Epidural alabilirdim eşim korktu istemedi. Benimde pek bir araştırmam yoktu. O istemeyince istemedim yoksa çok basit bir doğum olabilirdi. En zoru sancı kısmı gerisi kolaydi ve hızlı ilerledi 😊 ben ilk hamileliğimde çok yürürdüm son haftalar her gece sıcak suya oturdum. Perine masajı yaptım. Akupunktur, ahududu çayı, hurma ne iyi gelir dedilerse kullandım onlarinda etkisi olduğunu düşünüyorum.