Ay korktm şimdi ilk önce banada erkek dedi doktr sonra kız dedi 4bucuk 5 aylık gibi kız olduğunu ogrendm ayrıntılı ultrasyondada kız dedi şeker yuklemesinden sonra kontrole gittim başka doktordu ama benim doktorum yoktu oda kız dedi şuan 36+3 oldm değişmez heralde artk.arkadaslar gülüyor bana bide erkekms diye 🤣 2oglm var bu kız inşallah 🤲