ben de aynı konudan çok üzüntülüyüm. başlarda çok iyi gidiyordum 5-6 kilo alıp sabitlemiştim ama daha 25. haftadayım 12 kilo olmuş o kadar dikkat ediyorum.çikolata şeker tüketmiyorum demek ki hamileliğin doğasında var diyorum artık.çok hızlı kilo almaya başladım 5. aydan sonra nasıl yavaşlatabilirim yürüyüşümü yapıyorum hareketliyim. doktorum nesfit önerdi acıkınca atıştır dedi