Canım ben ilk 4 ay 7 kilo birden aldım sonra doktor bı ton laf edince birazcık dikkat ettim 36 ya giricem daha aynı kilodayim. Aladabilirdim çok hareket ediyorum spor yapiyorum ondan belki ama alsan da takma kafana bikac ayda gidiyor nasılsa. Çok almışsın diyenlere de bakma hamilesin çok normal. Benim de bebişim minyon mesela ben fazla takmıyorum herkesin yapısı farklı 🤗