2prensesannesiiii ben bebek uzerinden yorumlamadım canım, böyle bi durum var genel olarak. Göbeği düşenler bilirler.
Diğer anlattığın tamamen bakış açısına giriyor.
Cahil insana hiç bir şe anlatamazsın.
Sanki tek sorun kadında gibi, bu cehaleti yenemezsin kemikleşmiş bi yanlış inanış. Çoğu zaman muhatap olmamak en iyisi yoksa anlatamayacağın icin yıpranırsın. Toksik insanlar sıkıntı.
“ertesi ay hamile kaldım normal yolla ama kalbi durdu işte ama onlara bi cevap olsun bu belki zamanı değildi allah herkesi susturmak için verdi aldı verende allah alanda”
böyle düşünme hiç canım, kimseye cevap verme cevaplarını bulma gibi bi düşünceye girme. Bu işler tamamen nasip, kimin ne düşündüğü kendine, inş tekrar anne olacaksın, en azından hamile kalabiliyorsun bunu yaşadın, minik bi melekle yakında yine güzel haberlerini inş alırız 🤲