Aybukemom Alyadua1009 bi arkadaşım yaptırmıştı ama ondan sonra değil miyom ameliyatından sonra gebe kalmıştı
Deletedmom83940 Alyadua1009 rahim tersliği sanırım bu dediğiniz evet yaptırıp hamile kalan çok var ama bilen var mıdır artık bilmiyorum eski kocakarılar bilir genelde
Alyadua1009 Sehrbnon12 kasık çektirmede deniyormuş gebe kalmak için düşen göbeği yada kasığı cekip düzeltiyorlarmış
Sehrbnon12 Alyadua1009 hee hacamat gibi bende yaptım ama bi kavanoz ile yapmıstı kadın benim göbeğime 3 defa atesi içine koydu kavanozun sonra göbeğime indirdi ama nasıl agrıyodu varya ama ondan sonra degil histeroskopi oldum onun sayesinde hamile kaldım canım
Benjaminannesi Alyadua1009 bu tür şeylere inanma bunu diyende sacmalamiş ayrıca göbek çektirme ele alışirsa af buyur hafif yan kaymasında lavaboya dahi çıkamazsın devamlı birilerinin çekmesi gerekiyor
Aybukemom Alyadua1009 bi sorun yoksa stres yapma gerçekten vazgeçtim dediğin anda gebe kalıyorsun çok düşünme oluruna bırak
Deletedmom83940 Alyadua1009 haaa o bende hep düşüyor ya onla alakalı olacağını zannetmiyorum olmasa benim olmazdı çocuğum
Aybukemom Alyadua1009 ilk gebeliğimde bende öyleydim 8 ay peşine düştüm en son düşük yaptım ,doktoruma mesaj attım ben artık gelmicem diye ,o ay gebe kaldım 😊 ikinciye de korunmayı bıraktıkhemen gebe kaldım ,malesef stres çok etkiliyor canım
Cansuzana Bende 2 yıl boyunca düşük yapıp tekrar hamile kalmak için uğraştım göbek çektirdim ama göbekten değilmiş hamile kalama sorun kan pıhtılaşma sorunu vardı..
Sudeki Alyadua1009 benim kayınvalidem çekiyor canım eşimin bir çok kuzenine yapmış ve hemen hamile kalmışlar sanırım işe yarıyor 🙏
NrcnGltkn Alyadua1009 karşı komşumun bir oğlu var 7 yaşında ikincisi olmuyor 5 senedir fln deniyorlar geçen sene göbek çektirme yaptrdi çok ağrıları vardı on gün evde yattı fln bi işe yaramadı hala çocuğu yok 🤷🏻♀️
2prensesannesiiii Alyadua1009 koca karı masalları gurur kırıcı bişey sen benim sorunum yok muayene oldum dersin onlar bunu doktor bilmez derler arkadaşıma 6 7 kez çektirdiler gebe kalmadı kisti vardı ameliyat oldu ve bebeği oldu o çektirip hamile kalanlarda çektirmeden değilde o ay hamile kalacağı varmış diyorum yani ben pek inanmıyorum açıkçası göbek sürekli düşer mi ya oyuncakmıyız biz 🤦🏻♀️ Bunu kendine alışkanlık edinen var sürekli göbek çektiren
Bfduam 2prensesannesiiii kuzum Modern Tıp bunu kabul etmiyor ama düşüyor, bizzat kendimden biliyorum.
Deletedmom83940 2prensesannesiiii hayır bunun tıpta bile yeri var hatta bir profesör bununla alakalı makale yazmıştı yanlız doktorlar bunu kabul etmek istemiyor.
2prensesannesiiii Bfduam tamamda 5 aylık yeni geline de göbeğin düşmüştür belki bebek ondan olmuyordur da denmemeli çok üzülmüştüm bende sorun aramaya çalışıyorlar diye hani bütün tedavi yapılır son çare göbek çekme işlemi yapılır ama 5 ay kısa bi süre ve ilk 3 ay denememiştik 🤷🏻♀️ Ben çok üzülmüştüm böyle bi durumla karşı karşıya gelince gurur incitici bi nevi tek sorun kadından kaynaklı gibi müsade etmedim çekmelerine ertesi ay hamile kaldım normal yolla ama kalbi durdu işte ama onlara bi cevap olsun bu belki zamanı değildi allah herkesi susturmak için verdi aldı verende allah alanda 💫🙏🏻