Htcerdogn bebeginizin haftasi cok kucuk oldugundan her halde bir hafta falan daha oyalayip beklemek istiyorlar. Herhalde akintin riskli degil ve duwuncemle bebegin icin yeterli sivi hala var olmazsa zaten cocugun kuruda kalma ihtimaliyle hemen alirlardi. Sen kendi doktorunada gorun belkide doktorun var diye bakmiyolardir. Bendede her tuvalete gitdiyimde siziyodu amma bi baktilar 12 gun icinde nee kadarda sivi kaybetmiwim 35dim bende o zaman. Doktor git ve 2 hafta tuvalet diwinda hicc ayaga kalkma dedi amma bebege yeterli sivin var bebek qayet iyi durmda ama boyle devam etmesin ederse kuruda kalir dedi.