Htcerdogn bend do haftada dogum yaptim suyum geldiginde yatirdilar ve 3 gun dayandim sonra dogum oldu,Yani bebek iyi ise ve suyu azar azar geliyorsa ki acilmanda var dogumun yakindir ama neden git eve demis anlamadim,birde enfeksiyon icin dogumdan sonra ilac aldim