derin1derin anlama yetin mu düşük tavsiye adına açtığım bir post elestircek başka bişey bulun bir zahmet herkes yaşadığını bilir kesme sebebim falan kimisi son aya kadar emziriyor düşünerek yazık tepki verilecek bişey yok ortada rezil postlar gördüm burda onlara yazın gayr doğal sormusum kesmek için tavsiye istediğimi denediğim yolları ben şuan size güldüm 😂 oje varken verdigimi yazmadim aseton diye bişey var unutmayın dediğim yolları yazdım ayrıca kırmızı oje herkes tarafından biber gibi salça gibi yapılan bişey kesme adına memeden sasilcak bişey yok uzayda yasiyonuz galiba tavsiye öneri vermiyosanuz yazmayın buraya