Findik92227 Naz_ylmz oğlumda ilk doğumundu 40+3 de alttan fitil vermişlerdi sancı başlasın diye o şekilde doğdu kendi kendine gelmedi sancılarım
Gozi Naz_ylmz 37+1 sıcaklardan ödemden halsizlikten bıktım bi an önce doğurmak istiyorum sizi düşünemiyorum 😂