ece_brk cgl1364 Son regl tarihinden itibaren hesaplıyorlar gebeliği ,regl gününüzün geçmesini bekliyor muhtemelen doktor değerler daha da yükselcek ,şuan 5 +3 teyiz reglim 7 gün gecikti değerim 4782 .Gayet normal doktorun çağırması 🙏
cgl1364 Doktor çağırmadı beni ben regl ilk günü acilde kan verdim onda çıktı gebelik sonra da dedim gecikmedi sürekli kan verip kan değerlerimi düşürmeyim zaten gebelik çıktı dedim aksi bi durum olmadı şükür leke falan sadece ben kendim çarşamba günü gideyim dedim 9 gün geçmiş olacak regl o zaman
Ozlm0916 Busbusu iyi bir doktora gidersen görünür bence ben ilk 4+2 de tuhaf bi doktora gittim 5 saniye bakti bakmadi ulturasyonda sonra hemen degistirdim doktorumu