Melisssssss ece_brk değer artışı 2 günde 2 katı olmalı canım biz 5+3 te keseyi gördük 7+1 iz şuan 2 gün sonra kontrol kalp atışı için inşallah 🙏🏼
cgl1364 Bende 5+ 2 oldum adet günümde test yaptım kanda 40,50 çıktı 6 gün geçti adetim tekrar kan vermedim ne zaman kese için gitmeyelim
ece_brk cgl1364 bende emindim kan testi de verdim diğer değerlere de baktırdım . 5,6 haftalıkta gidebilirsiniz kesesi görünüyor inşallah 🙏
cgl1364 Adetin ilk günü gecikme olmadan çıkan değer normal mi sizce 40,50 değeri ve haftaya çarşamba ilk doktor randevusu aldım sizce 8 günde kese görünecek kadar değerler yükselir mi ?
ece_brk cgl1364 Son regl tarihinden itibaren hesaplıyorlar gebeliği ,regl gününüzün geçmesini bekliyor muhtemelen doktor değerler daha da yükselcek ,şuan 5 +3 teyiz reglim 7 gün gecikti değerim 4782 .Gayet normal doktorun çağırması 🙏
Ozlm0916 Busbusu iyi bir doktora gidersen görünür bence ben ilk 4+2 de tuhaf bi doktora gittim 5 saniye bakti bakmadi ulturasyonda sonra hemen degistirdim doktorumu
Esraa00 ece_brk benim de hemen hemen öyleydi Cuma kan verdim 4500 çıktı pzt gel demişti 3 sonra gittim gördüm