ireemnuur ben gittim ama şöyle bir sorunla karşılaştım maalesef ki ben bir ay önceden randevumu oluşturdum hanımefendi de mesajları buldu hatta sonradan ama benim randevum gözükmedi yoktu.ve erteleyemezdim ve 15 dakika için 450 tl ödedim çıktım herşey çok hızlı oldu bitti ben bir şey anlamadım biraz mağdur edilmiş gibi oldum herkeste benim yaşadığımı yaşayacak diye bir şey yok ama doktorun kendisi gayet iyi 🥰