123pln aynı durum bende de var kese de bebek sıkıntı yok şükür ama kanamanın neyden olduğunu hiç bir doktor anlamadı sadece bir doktorum bazı kadınlarda vücut yapısından dolayı olduğu söyledi sonuçta 9 ay boyunca regl olmuyoruz ve vücut atamıyor bunu bu yüzden olduğunu söylemişti yine de dikkat edin erken doğum riski oluyor diyorlar doktor bana öyle söyledi ciğer geliştirici iğne vursunlar büyük hastaneye gitmemi söyledi ne kadar yatarsam benim için o kadar iyi birde kilo aldırıcak şeyler yiyebilirsiniz bebek için genelde erkek bebek de bu şekil olurmuş kızlara göre narin olurlarmış rabbim sağlıklı saatli kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hepimize geçmiş olsun kuzum 💙🤲🧿