123pln bıkmaz yahu bazen bıkmış gibi davranıyolar ya da biz alınıyoruz ama bıkmamıştır. Bıkmış doktor başka doktora atıyo topu ya da başından atmaya çalışıyo zaten, tecrübe ettim bunu. En ufak kanamada da gideceksin tabi kanama bu normal bi durum değil ki. Zaten zor geciyomus bi de doktoru stres yapma kendine💕