Ibrah baş ağrısı o haftalarda olabiliyor burun kanaması bendede var ama peçeteye silince, tansiyon olabilir. Benim baş ağrım geçmemişti ne yaptıysam ki ,bende migren var onu bile geçirebilen biriyim bu ağrı gecmeyince tansiyonuma baktırdım çok düşüktü o yüzden agriyormus meğer sıcaklarda olabilir doktorum haftada 2 defa ölçtür yaz bana dedi.bas ağrısı için bol su türk kahvesi bitter çikolata soda ve muz bunları deneyebilirsin migrene bile çok iyi geliyor.