1Ada1 Sare-68 evet çok şükür 🙏 vurduğu zaman yanma oluyor 3 günde 1 kullanıyorum resmen delil deşiğim agrıyor ama işte toplanma morarma olmadı daha. İlacı yavaş vermek lazım sanırım
Deemetibostnci Sorma 14 haftalık ken kanamam oldu üç defa iki aydır hem iğnesini hem hapını kullandım çok ağrılarım vardı sancım vardı doktor kullanmazsan düşürürsün dedi bu hafta kontrol var nedicek bakalom 26+2olduk Sare-68
Sare-68 Deemetibostnci inşallah güzel haberler alırsın. Aynı durum bende de var. En azından 27 ye gelsek yaşam sınırını geçeriz. Bende 24+1 deyim rahmimde kısalma var.
Deletedmom52620 Sare-68 vurulduktan 20 dakika sonra eline yavaşça masaj yaparak dağıtabilirsin benimde aynı oluyor ve kaşınıyor