Sare-68 2 güne bir progestan iğne vuruluyorum. Ama ilaç dağılmıyor sanırım. Top gibi kalıyor. Morarıyor ve vurulan yer çok acıyor. Hemşirelere söylüyorum zor dağılan ilaç diyip geçiştiriyorlar. Bu şekilde faydası olur mu acaba. Bilgisi olan var mı ?
TazeAnne06 Sare-68 tam 4 ay kullandım ve artık gece yatamıyordum ağrısından morarıyordu topaklaşıyordu oksapar iğne de kullanıyordum beraberinde. Hiç aklında kalmasın ilaç işe yarıyor ama yağlı yapısı olduğu için donuyor topaklaşıyor. Göbekten ve koldan vurdum ben
ada58 Sare-68 vurundukran sonra iyi ovalamalısınız ve 5 dk yavaş yürüyüş yapın yasak değilse. ben de hiç toplanma olmamıştı
Sare-68 FatmaNur_27 ovalıyorum aslında o an dağılmış gibi oluyor. 2-3 saat sonra top gibi duruyor. 3-4 gün sonea kendiliğinden geçiyor
Sare-68 TazeAnne06 işe yaramasına sevindim çünkü boşuna mı ağrı çekiyorum falan diyordum kendi kendime. Bende hamile kaldığımdan beri sürekli bi düşük tehlikem olduğu için vuruluyordum. Bu ay da rahim kısalığı olduğu öğrendik. İki günde bir progestan vuruluyorum. Haftada bir de proluton vuruluyorum. Vurulacak Yer kalmadı artık her yerim mosmor.
Sare-68 ada58 sanırım yürümediğim için. Çünkü ayakta çok kalma dedi doktor. İstisnasız hepsi toplanıyor benim
mirage333 Sare-68 ben hergün 2 ampul 12 hafta boyunca kalçadan vuruldum. Hep beze ve morarma oldu. Üzerine yatamazdım popomun. Ağır bir iğne. Hergün bikac kez kolonya ile pansuman yapın. Birde ılık havlu koyun.
Sare-68 mirage333 ay kıyamam ben iki günde bir vurulduğum halde acısı geçmiyor. Seninkini tahmin edemiyorum 🤦🏼♀️
1Ada1 Sare-68 evet çok şükür 🙏 vurduğu zaman yanma oluyor 3 günde 1 kullanıyorum resmen delil deşiğim agrıyor ama işte toplanma morarma olmadı daha. İlacı yavaş vermek lazım sanırım
SBS Yavaş uygulanması lazım, en azından bir dakikaya yaymaya çalışın iğne süresini, bu şekilde morarma olmuyor
Elilar2225 Sare-68 bana hemşire yağlı ilaçları vururken önceden ılık suda biraz bekletip öyle vuruyor. Rahat dağılıyor böylelikle
Sare-68 Elilar2225 ilacı vurdurmadan önce bütün hemşirelere dağılmadığını söylüyorum ama pek faydası olmuyor
tupbebekannesi123 Sare-68 iğneyi elinizde ısıtın vurdurmadan önce vurduktan sonra da sıcak su torbası koyun biraz bekledikten sonra kolonya sürüp dağıtın bende de ağrı oldu ama böyle yapınca morarma kistleşme olmadı