Sblglr Aynen canım en iyiisini yapmışsın,paramız yok düğün yapamayız düğüne gelmeyiz dediklerinde bile tavır almadım,sonradan soğudum arayasam gidesim gelmedi yüzüm asıktı hep,sanki çok iyilermil gibi hep aramamı isterdi işgi isterdi,2018’de onu neden aramadım diye kavga çıkardı,bana diyo ki annneni her gün arıyosundur ama🤣 Mart ayında da durduk yere beni engelledi whatsaptan nasılsa göeüşmüyoruz demiş oğluna,bnde tepki gösterdim eşim kızdı annesine açmış hemen,kadın hem ergen hem zırcahil,kızımın doğmasını bekliyorum,bn de o zaman tavır alıcam artık,hatta annesine laf söylicem bu sefer.