Kızlar size bişe sormak istiyorum ilk defa bi forumda başlık açtım😍 3 ay sonra doğumum var,geçen güb eşimle sohbet ederken takı muhabbeti oldu doğumdan sonra ,torunlarına bişe takarlar heralde dedim sanmıyorum aşkım dedi eşim,ben sinir oldum bu duruma kafama takıldı,bu zamana kadar para biriktirseler alabilirler,bakalım 3 ay sonra görücez ama eşimin öyle demesi sinir bozucu,biz evlenirken de paraları yoktu her şeyi biz yaptık,takılarımı bile görmedim,tamam durumları yokta evleneli 6 yıl oldu ve para biriktirebilirler,annesi ve kardeşine 6 yıldır maddi destek sağlamayı biliyo,çok krizler kavgalar oldu ama engel olamadım ben de okuyan kardeşime verdim,anneme vermedim çünkü annem memur zaten.Ailem sürekli bişiler yapıyo onlardan hiçbişi görmemek sinir ediyo,ister istemez karşılaştırıyorum.Annemler doğumda 2 çeyrek takıcak mesela.