_akalin3 Gulcann_ aynı şekilde benim de 3.5 yasında oglum var riskli gebeyim ona ragmen hareketlıyım yani dinlediğim gunlerde cok olmazdı
Gulcann_ Allah herkese kolay hamilelik nasıp etsin ya ağrısı bizim için sorun olmuyo da can taşıyoruz onlar için korkuyoruz
Hazalaskin Gulcann_ Benimde oluyor o sızı ama ben 38+3 üm Doğum yakın bebeğin başı baskı yapıyor senin haftan daha erken belki enfeksiyon olabilir bi doktora danış canım
Gulcann_ Hazalaskin Perşembe günü kontrolüm var dayanilmiyacak gibi değil ağrı eğer aksi bişey olursa daha erken giderim inşallah olmaz 🙏