Arkadaşlar öncelikle selamün aleyküm 🙏
Başına gelen varsa yardımcı olur musunuz??
17+6 haftalık gebeyim vajinada 2 gündür ara ara iğne batması gibi sızı oluyo bu yürüyünce daha da belirgin hale geliyo sızlıyor yürüdükçe sebebini anlayamadım. Söyle düşünüyorum iki gündür dışarı çıkarıyorum oğlumu oynasın diye betona oturdum kaldırıma yani soğuk almış olabilir miyim ya da başka biseyin belirtisi mi