mucizemgelsin canım ne yaptın durum nedir ? ben de 5 haftalikken düşük yapmıştım aşırı bir kasik agrim olmuştu ağlıyordum agridan . kanamam fazla olmamisti iki damla birşey. asıl kanama beta sıfırlanınca 1 hafta sonra geldi . ben hemen acile gitmistim ama yeni gebelik diye hiçbir sey yapmadilar ne bir iğne ne bir ilaç.