Selam 5 haftalık gebeydim, bugun aşırı bi kasık ağrım vardı, ve çok yoğun bi kanamam oldu. Saniyorum ki düşük yaptım. Ne yapmam gerek düşük yapan var mi bu kanama nasıl oluyor bilgilendirir misiniz. düşük süreci nasıl geçti bu gun pazar doktorum çalışmıyor