nje bende ekşi meyveler tükettim sadece çilek çok canım istedi tatlı olarak onu çok yedim onun dışında erik vs, ekşi içecekler öyle tükettim. Benim mide rahatsızlığım olduğu için gebelikten önce de midem çok bulandırdı şimdide heeepp bulanıyor kusmadığım sürece bulantı ya takılmıyorum normal yaşantım gibi 😅 kusmak çok zorluyo hele boş mideye inanılmaz zorluyo