Sevgiiss ay o kelebeğin kanat çırpması diyorlar ya bir de 😂😂 Allah aşkına yani herkesin hissettiği farklı . Ben 16.-17. Haftamda hissetmiştim ilk hafif hafif ama 18-19da bebek hreketi olduğunu anladım. Boşver, hissedeceksin elbet sağlıklıysa gerisi hiç önemli değil 🥰