yyagmurrsenn Tusami geç döllenmedendir o muhtemelen yerlesme kanaması tıbben o aralıga denk geliyor, e tabi Allahtan umutta kesilmez belki sizin de öyledir umarım güzel haber alırsınız 🤲🏻
Skn23 Tusami inşallah yarın güzel haberlerle döneriz ikimiz de sabah bende kan vericem Allah büyük 🙏🙏 umarım herşey en güzelinden en kolayından en hayırlısından olur bu gece bizim için rabbimin katına çıkar inşallah dualarımız 🥺
Feyzaaa1 Tusami yaaaa benimde öyle olmuştu belki yerleşme kanamasidir bilemezsin kiii hemde kimyasal olsa öbür ay çok rahat hamile kalabilirsin hemde sağlıklı Bi şekile hiç ümidini kaybetme Rabbım gönlüne göre versin
eylulmihrasmom Tusami inşallah en güzel haberleri verirsin bize ama stres yapma iyi düşünelim iyi olsun 🤲🏻🥰
Tusami Skn23 Okyanus1 kalpatisi_ @MinnieMouse @Habus https://resimyukle.io/r/S1Ig5LbjSC https://resimyukle.io/r/ONouBQktkv Kızlar artı med testi, 20 ve üzerini gösteriyor, sizce tahmini beta kaçtır ?
Habus Tusami kuzum İnan test konusunda hiç bilgim yok ama bu geçen yaptığında tamamen silik çıkan test değil mi? Şu an hem çizgi var hemde bence gayet de koyu düşük değildir yani
eylulmihrasmom Tusami ya benimde bu şekilde çıkmıştı kan verdiğimde 24 çıktı işte. Sonrasında 2-3 defa daha yaptım yine çok silik çıktı en doğrusu kan
Skn23 Tusami canım valla hiç bilemedim ama idrardan bunu anlayamazsın kuzum. En doğru değer kan değeri . Bende 1 saat önce kan verdim bakalım ne çıkacak 🥺🙏
Habus Tusami evet ve o gün diğerleri çok silik çıkarken bu bomboştu demek ki düşük betayı algılamayan bir test 🙏 kan verdin değil mi?