Herkes cok güzel konuşmuş ama bu umudun sonuda hüzünlü oluyor. Doktor degeri cok düsük bulup kimyasal olarak değerlendirmiş yerleşme kanamaaı da adet gününden sonra olmaz.. İnşAllah haberler değişir kimyasal değildir ama kimyasal ise rahim hazırlanıyor, daha kolay hamile kalıyorsunuz hiç üzülmeyin.. tez zamanda güzel haberi alın inşAllah 🤲🏻☺️