Tostosunannesi DilaraNefes Benimde sadece karnimda oldu tüylenme diger bolgeler hep seyrelip döküldü. 20. Haftadayiz hala aynı
Lokma DilaraNefes benimde oldu canım ama umursamıyorum. Almıyorum da hemşireler hormonlar normale dönünce dökülecegini soylediler
Kardii Valla benim olmasına gerek yok maşallah hormon bozukluğundan heryerim tüylü apdaya da gidemeyince çığrından çıktı iyice tiksinir oldum kendimden 😓
denizefe ilk genelogımde karnımıda sampuanlasam yerıydı 😂 bundada aynı garıp olan baska bı yerde kıl artısı yok 😂
Tostosunannesi Ama ağda vs kullanmadim kullanmam da dogumdan sonra dökülür sonucta. Icerde bebis varken o acıyı çekmem cokta onemli degil zaten
Sezenay detetedmom404 ben de 8. Haftadayım sadece çizgi değil etrafında da var goril gibi oldum bide uzuyolar🙈
yesillimonn DilaraNefes oldu canim olmaz mı çok rahatsız oluyorum doğumdan sonra dökülmezse lazere gidicem..😣
Babies16 DilaraNefes benim olduda 4 . Aydan sonra almistim bidaha cikmadi.hatta artik bacaklarimda fln da cikmiyor durdu komple tuylenme.bacaklarimi em son haziran da aldim.hala cikcak diyr bekliyrm
weallwantlove DilaraNefes canım benim de çok olmuştu maymuna dönmüştüm ama doğumdan sonra döküldü hep eskisinden de tüysüz karnım artık hiç merak etme hormonlardan oluyor sonra dökülüyor alıp da gürleştirme