Mavigul1 ay lütfen böyle önemsiz görmeyin ya. Sizi de korkutmayayım ama tedbirli olun diye söyleyeyim. İlk gebeliğimde önce kahve leke, iki gün sonra kanama ve düşük yaşadım. Herkeste aynı olmaz tabi. Şimdi de 8+3üm. Geçen hafta önce leke sonra kanama başladı. Baya da yoğun kanama. İğne ilaçlarla durduruldu düşük tehdidi. Evde bi hafta iğne ilaçla yattım. Hala istirahatteyim. Çok sık kalkmam yasak. Lütfen kontrolünüze gidin