Deletedmom_12 burdayız 😊😁 9. Haftanın başındayım ben 5 haftaya kadar ne yemek kokusu parfüm sigara baya kötü etkiledi 7 haftada çok şükür iyi oldum şu an hersey yiyebiliyorum ama tabi benim sürecim zor geçiyor çünkü tüp bebek gebesiyim hergün göbekten igne ve artık kanıyor günden güne canım yaniyo artik haftada bir kalçadan ignemde var igneleri yan etkisi alerjik reaksiyon yapti tüm vücudum kaşınır sabaha kadar çok zor geçiyorum bu süreçleri Rabbım yar ve yardımcımız olsun hakkımızda hayırlı olanı versin